piątek, 19 kwietnia 2013

WYJAZD NA FASHION WEEK DO ŁODZI


Dziś wyjeżdżam do Łodzi na Fashion Week. Jestem bardzo ciekawa jak tam będzie? Pełen luz czy nadęte towarzystwo w eleganckich mundurkach. Zobaczymy, wszystko opiszę ze szczegółami.
 Do końca miałam dylemat co ubrać stanęłam rano przed szafą i zaczęło się: sukienka , spodnie, coś na rękę,szyję (duża biżuteria jest trendy) okulary, torebkę i buty, kurtka w razie gdyby było zimno, trampki jak znajdę czas na zwiedzanie. Wszystkie te rzeczy wyrzuciłam z szafy na ziemię i powiem szczerze że spokojnie bym się nimi przykryła. :)  Przecież to tylko jeden dzień pomyślałam .......... i spakowałam mimo wszystko rzeczy do walizki. Dlaczego tego nie zrobiłam wczoraj !! Mam nadzieję że nic nie zapomniałam. Jeszcze tylko poranna kawa i jestem gotowa.
Dzieciaki jadą do babci : spakowane, szczęśliwe - ja do fryzjera .










Wczoraj zrobiłam paznokcie a oto i one.

           

Kornelia Adamczyk- "nailarch" to ona je tak pięknie pomalowała. Jest niesamowita w tym co robi. Pomysłowa i kreatywna. Jest skarabeusz są kwiatki, kropeczki napisy- jak Wam się podobają? Kornelia jeszcze raz dziękuję za wygospodarowanie dla mnie odrobinkiiiiiiiiiiii czasu :) 


A to zaproszenie na pokaz do Pana Kamila Sobczyka. Niestety nie będę mogła być gdyż pokaz był 
18 kwietnia. :( 
   





                 

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. uwielbiam takie śniadanka jogurt naturalny płatki i owoce super mixik pozdrawiam AS

      Usuń
  2. Przepiękne paznokcie. Już tyle dobrego słyszałam o Kornelii, że chyba sama się w końcu będę musiała wybrać.
    Mam nadzieję, że będziesz się świetnie bawić w Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja tez mam taka nadzieję :)a pazurki naprawdę wart :)

      Usuń
  3. wow, skąd masz kochana okularki? :)

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie ważny!
Jeżeli podoba Ci się treść mojego bloga, dodaj mnie proszę do obserwowanych.
a ja odwiedzę Twój blog lub fan page najszybciej jak to możliwe i zrekompensuje się tym samym.

Pozdrawiam wszystkich miłośników mody !!!!!!

Thank you for all of your lovely comments!
If you like my blog, please kindly follow me,
I will come back to your blog as soon as possible!

Fashionclub24