niedziela, 17 lutego 2013

LONDON FASHION WEEK DAY 1




                                         

Miejsce to zmieniło się nie do poznania. Wszędzie plakaty z reklamami imprezy, wielkie telebimy, paparazzi i nieprzeciętnie ubrani ludzie.

       
Pokaz  Zoe Jordan zaczął się o 10 rano . Był rewelacyjny. Paleta kolorów została podzielona na dwie kategorie: monochromatyczne i jasne odcienie - letni róż i pomarańcz. Jodełka i proste cięcia.
Świetny sposób na rozpoczęcie LFW .





                         
Ja ubrałam kremową sukienkę i czarną skórzaną kurtkę. Taki glamour rock.




































             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Dziękuję za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie ważny!
Jeżeli podoba Ci się treść mojego bloga, dodaj mnie proszę do obserwowanych.
a ja odwiedzę Twój blog lub fan page najszybciej jak to możliwe i zrekompensuje się tym samym.

Pozdrawiam wszystkich miłośników mody !!!!!!

Thank you for all of your lovely comments!
If you like my blog, please kindly follow me,
I will come back to your blog as soon as possible!

Fashionclub24